Usługa zdalnej pomocy pozwala na łączenie się za pośrednictwem Internetu z Państwa komputerami. Nasi konsultanci mogą bezpośrednio zapoznać się z problemem występującym na komputerze i podjąć stosowne działania w celu usunięcia zgłoszonej usterki.
Aby skorzystać z pomocy zdalnej należy posiadać dostęp do Internetu oraz:
-
- Skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie.
- Pobrać oprogramowanie zamieszczone poniżej.
- Następnie uruchomić pobrane wcześniej oprogramowanie klikając dwa razy lewy przycisk myszy na ikonie.
W niektórych przypadkach program należy uruchomić z prawami administratora, aby to wykonać należy na ikonie programu kliknąć prawy przycisk myszy, a następnie wybrać opcje "uruchom jako administrator"). - Następnie po uruchomieniu aplikacji wyświetlone zostanie Twoje ID oraz unikalne Hasło, które należy podać konsultantowi.
Link do pobrania: